19 Eylül 2012 Çarşamba

RASÛLULLAH (S.A.V) EFENDİMİZİN DUALARI

Âyet-i Kerîme : "(Resûlüm!) Sen, Rabbinin yoluna hikmet ve güzel öğütle çağır ve onlarla en güzel şekilde mücadele et!"

(Nahl, 125)

Hadîs-i Şerif : "Sahur yapınız, zîrâ sahurda bolluk-bereket vardır."

(Buhârî Savm 20; Müslim Sıyâm 45. Ayrıca bk, TirmizîSavm 17; Nesâî Sıyâm 1819)


RASÛLULLAH (S.A.V) EFENDİMİZİN DUALARI

biz seni görmeden sevdik ya resulullah



"Allâhümmehdinî ve şeddidnî (Allah'ım beni doğru yola ilet ve o yolda başarılı kıl." 

(Müslim; Zikir,78)

"Allah'ım! Ben kendime çok zulmettim. Günahları bağışlayacak ise yalnız sensin. Öyleyse tükenmez lütfunla beni bağışla, bana merhamet et. Çünkü affı sonsuz, merhameti nihayetsiz olan yalnız Sen'sin."

(Buhâri; Daâvât,17)

"Ey Allah'ım! Peygamberin Muhammed(s.a.v)'in Sen'den dilediği hayırları dilerim; Peygamberin Muhammed(s.a.v)'in Sen'den sığındığı şeylerden Sana sığınırım. Yardımcı ancak Sen'sin. Bütün arzular Sana ulaşır. Günahlardan dönüş ve tâata olan güç de ancak Allah'ın yardımı iledir."

(Tirmizî; Daâvât,89)

"Ey Allah'ım! Seni sevmeyi, sevdiklerini sevmeyi ve sevgine ulaştıran işleri (nasib etmeni) Sen'den dilerim. Ey Allah'ım! Sevgini bana, nefsimden, ailemden ve soğuk sudan daha sevimli kıl!"

(Tirmizî; Daâvât,73)

"Ey Allah'ım! Ben Sen'den, doğru yolu, takvâyı, iffet ve gönül zenginliğini dilerim."

(Müslim; Zikir,72 , Tirmizî; Daâvât,72)

"Ey Rabbim, beni, iyilik ettiği zaman sevinen, kötülük ettiği zaman istiğfar edenlerden kıl."

(Câmiu's-Sağîr)

"Allah'ım! Verdiğin nimetin yok olup gitmesinden, lutfettiğin âfiyetin bozulmasından, ansızın vereceğin cezâdan ve Sen'in gazabını üzerime çekecek her şeyden Sana sığınırım."

(Müslim; Zikir,96)

Erkam Takvimi Arkası





.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder