11 Mayıs 2012 Cuma

ASLA "NEDEN BEN?" DEME!

Âyet-i Kerîme: "Öyle bir günden korkun ki, o günde hiç kimse başkası için herhangi bir ödemede bulunamaz, hiç kimseden (Allah izin vermedikçe) şefaat kabul olunmaz, fidye alınmaz; onlara asla yardım da yapılmaz."  (Bakara,48)

Hadîs-i Şerif: "Suyu dinlenerek yavaş yavaş içmek, hem hazmı kolaylaştırır, hem de susuzluğu çabuk keser." (Müslim, Tirmizî, Ebû Dâvûd ; Eşribe)


ASLA  "NEDEN BEN?"  DEME!       (ERKAM TAKVİM ARKASI)

       
Arthur Ashe

  

Dünyaca ünlü tenis şampiyonu Arthur Ashe, bir kan nakli sırasında amansız bir hastalığa yakalanmıştı. Hastalığı ilerlemişti. Ölümü bekliyordu. Hayatının son günlerinde sevenleri kendisini yalnız bırakmıyor, dünyanın dört bir tarafından mektuplar alıyordu.

İşte o mektuplardan birinde, muhatap olduğu soruya verdiği cevap oldukça mânidardır. Diyordu ki hayranı ünlü tenisçiye:

"-Allah böylesine kötü bir hastalık için neden seni seçti?"

Arthur Ashe, hayranının bu aykırı sorusunu şu anlamlı sözlerle cevaplandırdı:

"-Tüm dünyada 50 milyon çocuk tenis oynamaya başlar. 5 milyonu tenis oynamayı öğrenir. 500 bini profesyonel tenisçi olur, 50 bini yarışmalara girer, 5 bini büyük turnuvalara erişir, 50'si Wimbledon'a kadar gelir, 4'ü yarı finale, 2'si ise finale kalır. ELİMDE ŞAMPİYONLUK KUPASINI TUTARKEN, ALLAH'A 'NEDEN BEN?' DİYE HİÇ SORMADIM. ŞİMDİ SANCI ÇEKERKEN, NASIL ALLAH'A 'NEDEN BEN?' DERİM? "

Erkam Takvimi Arkası

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder