14 Eylül 2010 Salı

SANATÇI ÇELİK'E ÇAĞRI

Türk Pop Müziği'nin güzel sesli sanatçılarından Çelik'in bir parçası vardı. "Afedersin" diye. Söz ve müziği çok güzel bir parçaydı. Parçanın sözleri şu şekilde:

Her gün yeni bir şeylerden vazgeçiyorum,
Dün de canımdan vazgeçtim sonuna kadar.
Değersin her bir saat yeniden ölsem de,
Kaldı ki ben kimim ki ölmüşüm kalmışım!
                       *
Afedersin halime itiraz etsem de,
Can fazla gelir sen varken hücrelerimde,
Haykırırım isteyenin bir yüzü kara,
Vermeyenin nûr olsun böyledir bizde!

Geçenlerde aklıma, bu parçanın sözlerini şöyle uyarlamak geldi:

Her gün yeni bir şeylerden vazgeçiyorum,
Dün de canımdan vazgeçtim sonuna kadar.
Değersin her bir saat yeniden ölsem de ey Muhammed(s.a.v),
Kaldı ki ben kimim ki uğrunda, ölmüşüm kalmışım!
                              *
Afedersin halime kulluk edemesem de,
Can fazla gelir sen varken hücrelerimde,
Can de senin, mal da senin, her şey de senin/anam babam da senin,
Bir kere yüzünü göster/Gülyüzünü bir göster rüya olsa bile!..

Sayın Çelik Bey'den parçayı bir de bu sözlerle söylemesini rica ediyorum. Zaten bütün aşkların maksadı, ilahi aşka ulaşmak değil mi? Leyla Mevla'yı bulmada vasıta olmasa ne işe yarardı?!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder